Comments

Is that time of the year again? hell yes! Black Friday is here, we have a list of the coolest deal available. Make sure to hull tank that wallet.

Omega Rush

The Omega Rush main appeal is to allow you to active train the three characters in your account, for three months. Pretty neat especially now that a lot of nullsec industry opportunities are opening up, mostly out of necessity (reactions, etc)

The full contents of this pack include:

3 months of Omega
2x 90 days of Multiple Character Training
5x Skill Extractors
1x Body Resculpt Certificate
1x Apocalypse Star Captain SKIN
4x Apparel items

King’s Ransom

This one is a bit different, it gives you about 3 billion worth of PLEX plus an Exclusive King’s Ransom skin for the Rattlesnake Battleship:

 

[ Buy Now from the EVE Online Store ]

 

Markee Dragon 15% PLEX

Our friends at Markee Dragon have another cool promotion, all PLEX is 15% off and Golden Pods are 25% off, this promotion goes on until Monday.

 

[ Check out Markee Dragon’s PLEX Deals ]

 

Amazon Options

For those of you with gift cards or if you simply like using Amazon for your shopping, you can also get 15% off buying off Amazon, check the link below for details:

 

[ Amazon Plex Deals ]

 

1,370 Comments

  1. Pretty! This was a really wonderful article. Thank you for supplying this information. Gov Jobs http://www.sicipiscine.it/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=1042578

    February 19, 2019 at 20:33 Reply
  2. Woah! I’m really loving the template/theme of
    this website. It’s simple, yet effective. A lot of times it’s very hard to get
    that “perfect balance” between user friendliness and visual appeal.
    I must say you’ve done a amazing job with this. Additionally, the blog loads extremely quick for me on Chrome.

    Superb Blog!

    February 20, 2019 at 02:38 Reply
  3. Asking questions are really nice thing if you are not understanding anything totally, but this paragraph provides pleasant understanding yet.

    February 20, 2019 at 02:54 Reply
  4. Thank you for your blog article.Really looking forward to read more. Will read on…

    February 20, 2019 at 02:59 Reply
  5. Whoa! This blog looks exactly like my old one! It’s on a entirely different subject but it has pretty much the same layout and design. Superb choice of colors!

    February 20, 2019 at 14:19 Reply
  6. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the
    video to make your point. You clearly know what youre talking about, why
    throw away your intelligence on just posting videos to your site
    when you could be giving us something enlightening to read?

    February 20, 2019 at 15:35 Reply
  7. Very descriptive article, I enjoyed that a lot.
    Will there be a part 2?

    February 20, 2019 at 15:48 Reply
  8. بانک پرسشنامه و مقاله

    February 20, 2019 at 16:05 Reply
  9. Very good post. I’m experiencing a few of these issues as well..

    February 20, 2019 at 19:59 Reply
  10. SEO Sio Ajansı
    Kolayca ulaşabileceğiniz bir SEO hizmeti için internet üzerinden size çok geniş imkânlar hazırlanmış durumdadır. İnternet kullanan milyarlarca insanın arama motoru optimizasyonu ile birlikte bu çözümlere daha yakından bakma gereği dikkat çekiyor. Özellikle web sitelerinin gelişim ile beraber ön sırada olmasını sağlamak, bir SEO uzmanı çalışmasını gerekli hale getirmektedir.
    Burada profesyonel ekiplerin elbette daha önceden kullandığı ve başarılı olduğu yöntemler vardır. Alacağınız bir teknik yardım ile birlikte web sitenizi çok daha iyi bir yere getirmeniz mümkün olmaktadır. Giderek gelişmiş kurumsal SEO çalışması ile birlikte, özellikle firmaların daha iyi bir yere gelmesi planlanıyor ve hatta bu bir gerçeğe dönüşüyor. Bir hayali gerçeğe dönüştürmek konusunda yapılan çalışmalar, yatırımların gerçek karşılığını gösterme noktasında çok iyi bir çözüm üretiyor. İşin bir de ticaret boyut olmakla beraber, e-ticaret SEO bu konuda yine üzerinde durmanız gereken konulardan birini göstermektedir. Profesyonel olarak işine dört elle sarılmak uzmanların, bu konuda size sağlamış olduğu imkânlar ve hizmetler kesinlikle sona ermiyor.
    Adwords çalışmaları tanıtım ve reklam konusundaki destek ile birlikte, bu platformu çok daha verimli bir şekilde kullanmak sizin için mümkün olmaktadır. Adeta aynı zamanda dijital pazarlama enstrümanlarını en iyi şekilde kullanan sistem, arama motoru optimizasyonu ile birlikte çok daha geniş potansiyeli bir hizmeti ön plana taşıyor. İletişime geçtiğiniz donanımlı bir SEO ajansı ile birlikte bundan sonraki süreçlerde daha büyük avantajlar ve daha kapsamlı sonuçlar sizi bekliyor olacaktır.
    Hemen iletişime geçmeniz halinde donanımlı bir firmanın seo yardımını talep edebilirsiniz. Burada hizmet ve yardım talebinizi SEO Uzmanlarımız sizlere 7/24 destek vermekeyiz.
    SEO Sio Ajansı
    Gümüşsuyu Mahallesi, Dünya Sağlık Sk., 34437 Beyoğlu/İstanbul/Türkiye

    February 20, 2019 at 21:52 Reply
  11. Pam Azatyan

    Precisely what I was searching for, appreciate it for posting.

    February 20, 2019 at 22:14 Reply
  12. This blog is definitely rather handy since I’m at the moment creating an internet floral website – although I am only starting out therefore it’s really fairly small, nothing like this site. Can link to a few of the posts here as they are quite. Thanks much. Zoey Olsen

    February 21, 2019 at 02:20 Reply
  13. F*ckin’ tremendous things here. I’m very glad to see your post. Thanks a lot and i am looking forward to contact you. Will you please drop me a mail?

    February 21, 2019 at 06:35 Reply
  14. A big thank you for your blog article.Thanks Again. Want more.

    February 21, 2019 at 08:23 Reply
  15. Great post. I used to be checking continuously this blog and I’m impressed!

    February 21, 2019 at 08:58 Reply
  16. I reckon something genuinely special in this internet site.

    February 21, 2019 at 10:40 Reply
  17. Hi! Do you know if they make any plugins to protect against hackers? I’m kinda paranoid about losing everything I’ve worked hard on. Any suggestions?

    February 21, 2019 at 14:50 Reply
  18. Keep functioning ,fantastic job!

    February 21, 2019 at 19:05 Reply
  19. This website was… how do you say it? Relevant!!

    Finally I have found something which helped me. Kudos!

    February 21, 2019 at 20:18 Reply
  20. I’m really enjoying the theme/design of your site.

    Do you ever run into any internet browser compatibility
    issues? A number of my blog visitors have complained about my website not working correctly in Explorer but looks great in Firefox.
    Do you have any advice to help fix this problem?

    February 21, 2019 at 22:30 Reply